
Τεχνική Υποστήριξη
Με την επιλογή ενός σύγχρονου συστήματος θέρμανσης απολαμβάνετε οικονομική και ασφαλή λειτουργία, ενώ αυτό παραμένει αποδοτικό σε όλη την ωφέλιμη διάρκεια ζωής του, εφόσον λαμβάνει σωστή και προγραμματισμένη συντήρηση.
Παράλληλα και στην περίπτωση βλάβης ή δυσλειτουργίας, απαραίτητη είναι η πρόσβαση σε τεχνογνωσία, υποστήριξη και διαθεσιμότητα εξαρτημάτων, που σας εξασφαλίζει την βέλτιστη για εσάς άνεση!
Για τον λόγο αυτό και καθημερινά η ομάδα της Bosch προσφέρει την απαραίτητη υποστήριξη και τεχνογνωσία στο δίκτυο συνεργατών και επισκευαστών της, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εμπειρία χρήσης του συστήματος θέρμανσης μόλις επιλέξατε.
Online Υπηρεσίες
Κλείστε on-line ραντεβού για επίσκεψη στο χώρο σας, εύκολα και γρήγορα!
Με την συμπλήρωση των στοιχεία σας στην «Ηλεκτρονική αίτηση επίσκεψης τεχνικού» μπορείτε να επιλέξετε μια από τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Έναυση νέου λέβητα
- Συντήρηση λέβητα
- Βλάβη
Η δυνατότητα είναι διαθέσιμη στα παρακάτω αστικά κέντρα:
Αθήνα & Θεσσαλονίκη
Ανταλλακτικά
Για ένα σύστημα θέρμανσης που αντιμετωπίζει βλάβη ή απλά συντηρείται από το τεχνικό σας, το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η διαθεσιμότητα γνήσιων και σωστών ανταλλακτικών.
Η ομάδα της Bosch έχει ως στόχο τη διασφάλιση διαθεσιμότητας εξαρτημάτων και παροχή ασφάλειας για τα προϊόντα που μόλις αγοράσατε ή χρησιμοποιείτε εδώ και καιρό.
Τα γνήσια ανταλλακτικά της Bosch είναι πάντα η σωστή επιλογή, παρέχοντας συμβατότητα, μέγιστη αξιοπιστία και απόδοση ενώ τελικά οι επισκευές πραγματοποιούνται εύκολα και οικονομικά.
Η χαρακτηριστική σήμανση με την ένδειξη “Q” σας ενημερώνει για την γνησιότητα του ανταλλακτικού και σας εξασφαλίζει ότι το σύστημά σας παραμένει 100% Boschκαι μετά την επισκευή.
Εφαρμογή Ανταλλακτικών
Αναζητάτε τις τελευταίες λίστες ανταλλακτικών και πληροφορίες για τις συσκευές που υποστηρίζετε;
Με την εφαρμογή Bosch EasyScan μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε τα ανταλλακτικά που χρειάζεστε, με πλήρη αναζήτηση κειμένου, με σάρωση του ραβδωτού κώδικα (Barcode) ή με αναγνώριση δισδιάστατου γραμμωτού κώδικα (Data Matrix) από την πινακίδα της συσκευής.
Τα κύρια χαρακτηριστικά με μια ματιά:
-Αναζήτηση ανταλλακτικών με κείμενο ή κωδικό παραγγελίας.
-Αναζήτηση με σάρωση του γραμμωτού κώδικα από τις ετικέτες ανταλλακτικών και συσκευών.
-Αναζήτηση συσκευών μέσω του τύπου ή του κωδικού παραγγελίας.
-Προβολή καταλόγου ανταλλακτικών και αναλυτικών διασπορών τωνσυσκευών.
-Ένδειξη πληροφοριών ανταλλακτικών (π.χ. ομάδα τιμών, διάδοχος ήφωτογραφία).
-Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη των οδηγιών εγκατάστασης και συντήρησηςγια αποθήκευση ή αποστολή σε συνεργάτες σας.
-Καλάθι αγορών με δυνατότητα αποστολής παραγγελίας μέσωηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για μεγαλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια στιςπαραγγελίες σας.
Η λειτουργία «Ιστορικό αναζήτησης» εμφανίζει όλες τις συσκευές που έχετε αναζητήσει στο παρελθόν και σας βοηθά με τον τρόπο αυτό στο γρήγορο εντοπισμό των σωστών ανταλλακτικών. Το ίδιο εύκολη, είναι η αναζήτηση συσκευών με την εισαγωγή του κωδικού τους και την επιλογή των αναγκαίων ανταλλακτικών από τα συχνά χρησιμοποιούμενα υλικά.
Συμπληρωματικές πληροφορίες όπως οι οδηγίες εγκατάστασης και συντήρησης καθώς και χρήσης ανά συσκευή είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή, ενώ μπορείτε να τις αποθηκεύσετε για χρήση εκτός δικτύου, εφόσον αυτό χρειαστεί.
Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή για λειτουργικό iOS
App Store
Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή για λειτουργικό Android
Google Play
Οδηγίες χρήσης και Εγκατάστασης
Αποκτήστε πρόσβαση στα τεχνικά εγχειρίδια της συσκευής σας με την μορφή pdf στην ελληνική γλώσσα, γρήγορα και απλά, έχοντας πάντα την τελευταία επικαιροποιημένη έκδοση.
Οδηγίες Χρήσης και Εγκατάστασης
TIS - Σύνδεση συνεργατών
Η πλατφόρμα διασύνδεσης TIS – MyService χρησιμεύει στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση πελατών με προϊόντα της Bosch Thermotechnology, από το δίκτυο διακεκριμένων συνεργατών & επισκευαστών.
Είναι το κοινό λογισμικό διαχείρισης και υποστήριξης για το ευρύ δίκτυο εξωτερικών συνεργατών MyService σε πάνω από 20 χώρες!!
Πλατφόρμα TIS - MyService
Επικοινωνία
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κέντρο τεχνικής υποστήριξης στα παρακάτω στοιχεία:
Τηλ +30 210 5701360
E-mail: myservice@gr.bosch.com
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή από 08:30 πμ μέχρι 16:00 μμ.
Φόρμα Εγγύησης
Ενεργοποιήστε την εγγύησή σας και ενημερωθείτε για τους όρους αυτής, με την συμπλήρωση και αποστολή της, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:Τηλ +30 210 5701360
E-mail: myservice@gr.bosch.com
Πληροφορίες για τη μορφή του σειριακού αριθμού κατασκευής της συσκευής σας, θα βρείτε στην επιλογή «Συχνές Ερωτήσεις» ή σε συνεργασία με τον εγκαταστάτη σας.
Αίτηση επίσκεψης τεχνικού
Παρακαλούμε σημειώστε ότι πεδία με αστερισκο* είναι υποχρεωτικά και πρέπει να συμπληρωθούν.Εναλλακτικά και σε περίπτωση προβλήματος, παρακαλώ επικοινωνήστε με το κέντρο τεχνικής υποστήριξης στα παρακάτω στοιχεία:
Τηλ +30 210 5701360
E-mail: myservice@gr.bosch.gr
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 πμ μέχρι 16:00 μμ.